Menu:

środa, 22 sierpnia 2018

Miałam włamanie!?

Co się działo z moim kontem...?

~~~
Witam,
Jak dobrze wiecie 21.08.2018 roku miałam włamanie na konto. - Z góry chcę podziękować wszystkim, którzy zgłaszali sprawcę całego zamieszania i pomogli mi odzyskać konto. 


Kim był ten "Sprawca"?

~~~
Sprawcą był mój były przyjaciel, który jakiś czas temu wmawiał wszystkim, że jestem martwa. - Założył "anonimowe " konto i z zazdrości postanowił się zemścić za to, że moje mu odebrałam. 


Znał mój oraz pomocniczy e-mail. - Zmienił hasło do obu kont i dzięki temu zdobył ! ! ! ALISSĘ ! ! !.


Jak odzyskałam konto?

~~~
Konto odzyskałam po godzinie, lub chwilę później. - Dzięki osobom, które go zajmowały mogłam szybo odzyskać e-mail'e, a następnie konto.

Z tego co wiem, po krótkiej chwili Netflixus został usunięty z gry. 

Zdjęcia z naszej rozmowy:

~~~


||


||


Dziękuję!

~~~
Chciałabym podziękować wszystkim, którzy zgłaszali użytkownika i wypisywali do niego, by oddał mi konto. 

Niestety, ale znajdowały się osoby, które cieszyły się, iż ! ! ! ALISSĘ ! ! ! mi skradziono, lecz nie będę smucić się z tego powodu. - Zapomniałam już o istnieniu tego fałszywego nasienia.

Pozdrawiam,
Alicja. 

~~~

22 komentarze:

  1. Znowu ten debil?!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie rozumiem jak tak można. "Odebrałaś mi sławę"... Co za człowiek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawaj mi namiary na niego. - To już była przesada.

    Zniszczę go!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się nazywa zwalczanie kogoś jego własną bronią :)

      Usuń
  4. Współczuje ci. Jak można tak innych wyzywać

    OdpowiedzUsuń
  5. Cale szczescie nie usunąl ci konta

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że jesteś już wsród swoich. W takich sytuacjach zawsze możesz liczyć na nasze wsparcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już myślałem, że on usunie ALISSĘ. Bardzo ciesze się że wygrałaś z tym idiotą, pamiętaj że twoi fani zawsze będą z tobą.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy poprzednie włamanie Cię niczego nie nauczyło? że trzeba zabezpieczać lepiej swoje dane? Teraz sam mam wątpliwości, czy te sceny nie są przez Ciebie zaaranżowane na pokaz. Zawiodłem się, bo spodziewałem się po Tobie większego rozsądku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hasło miałam takie, że sama nie mogłam go zapamiętać, ponieważ była to kompilacja wylosowanych liter i liczb. - Nie sądziłam, że zdoła włamać się na pocztę.

      Usuń
    2. polac mu!!!
      faktycznie cos za duzo tych pomylek i wlaman c;;
      czyzby alissa ktora wszyscy kochaja i porownuja do bostwa miala jednak druga twarz?

      Usuń
  9. Borze, jak można tak poważnie traktować MSP. xD Odbieranie sławy. xD Nie mogę. xD Pojebany jakiś, przyznam. xD

    OdpowiedzUsuń
  10. ale zjeb XDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny post pozdrawiam Cię i żeby to się nie zdarzyło 2 raz

    OdpowiedzUsuń
  12. Gość najwyraźniej nie wie, kiedy zejść ze sceny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Od kiedy rozpoznawalność w grze dla dzieci jest sławą? Nie że mam pretensję do Ciebie lub do osób z top, ale te odpowiedzi są po prostu bez sensu. Ta gra, szczerze mówiąc, trochę się zepsuła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem cię, lecz tutaj nie chodzi o sławę, bo nie uważam siebie za "sławną". - Grają w tą grę prawdziwi ludzie i można stać się rozpoznawalnym. - Myślę, że tutaj chodzi o to.

      Usuń