Menu:

piątek, 7 września 2018

Moda na oddawanie kont!?

Wstęp.

~~~

Witam,
Dość długo nie było posta, który by poświęcił wszystko moim przemyśleniom i nowościach związanych z "MSP". - Oczywiście nie związanymi ze mną. 

Postanowiłam to zmienić, więc znalazłam wolny czas i od razu po powrocie do domu piszę właśnie tą notkę. 

PS. Z GÓRY CHCĘ DODAĆ, ŻE NIE MAM ZAMIARU TUTAJ NIKOGO OBRAŻAĆ. - TO BĘDZIE TYLKO MOJA OPINIA!


Nowy "trend"? 

~~~

Osobiście uważam to za głupotę. - Jeżeli chodzi o oddawanie - Dość wartej. - własności przez osoby, które osiągnęły "sukces" w tej grze. 

Ja sama bym nie była w stanie oddać mojej pamiątki i ciężkiej pracy, by stało się TO, co dzieje się z innymi kontami. 

Twierdzę, że lepiej zostawić sobie konto i kiedyś wejść na nie oraz powspominać. - Nie wliczając w to "pamiątkowych" płatności, które tutaj są zbędne. 

~~~

Zapewne domyślacie się tego, iż na wielu kontach znanych graczy grają obecnie całkowicie inne osoby!

Bardzo bym chciała teraz wam przedstawić nicki, które kiedyś górowały w naszej grze. 


Dawne władczynie:

~~~

| ALAKINGA |


Samej ALAKINGI nie muszę chyba nikomu przedstawiać, ponieważ jest ona największą legendą polskiego serwera MSP. 

Jak dobrze wiemy, ALAKINGA była oddawana z ręki do ręki, lecz nie będę rozpisywać się na ten temat, ponieważ możecie sobie o wszystkim poczytać na WIKI

Sama bardzo lubiłam pierwszą i drugą właścicielkę konta, ponieważ tworzyły one wspaniałe filmy, a do tego te looki...Kochałam je!

Same właścicielki były bardzo miłe i pomocne. - Oceniały filmy, starały się oddawać grafy i odpisywać na wiadomości. 

Jeżeli chodzi o "zamieszanie" na ich profilu...Wyglądało to zupełnie inaczej. 

| Nowa właścicielka ALAKINGI. |


Obecnie na koncie gra Kamila, która - Moim zdaniem. - jest bardzo miłą i pomocną dziewczyną. 

Z tego co zauważyłam, stara się ubierać jak dawna ALAKINGA, co mi się bardzo podoba. - Twarz również mi imponuje, ponieważ większa część MSP robi "nieudane operacje plastyczne" swoim "MS", oddając je w ręce "chirurgicznych moderatorów". 

Jeżeli chodzi o statusy, to przede wszystkim zauważyć można "pouczające" cytaty. - Kto wie? Może komuś dają one do myślenia. 

Niestety, ale jej twórczości nie jestem w stanie ocenić ze względu na to, iż nie stworzyła żadnego filmu, - Wiem jednak, że popiera filmy, a nie seki. - Jest to wielki plus. 

~~~

| Arli |


Szczerze? - Była to moja ulubiona MS. - Kochałam jej twórczość i looki, jak i samą właścicielkę konta.

Pokochałam ją od nowa podczas akcji z Animą Uzumaki, która razem z nią starały się zmienić MSP na lepsze. - Jednak po krótkiej chwili zrezygnowała z gry, co było dla mnie wielkim szokiem.  

| Nowa właścicielka Arli. |


Chwilę po jej odejściu na Arli zalogowała się nowa właścicielka...

Tak naprawdę to nawet nie znam imienia tej dziewczyny. - Wiem tylko, że jest zwolenniczką filmów. - Co jest wielkim plusem dla niej. - Sama stworzyła kilka dzieł, których niestety... nie obejrzałam, więc nie mogę ocenić jej twórczości. 

W statusach widzimy głównie angielskie cytaty, których pewnie i tak większość graczy nie rozumie. - Może to nawet i dobrze. 

Jeżeli chodzi o wygląd, to...Kiedyś mogłam go znieść, lecz obecnie...MONSTRUM. - Oczywiście jeżeli jej się to podoba, to nie mam z tym żadnego problemy. - Dziewczyna ma swój gust. 

Sama właścicielka różni się diametralnie od dawniejszych sław. - Jak wiecie, kiedyś w statusach można było przeczytać zawsze coś nowego. - Co chwile się coś działo.  - Obecnie można znaleźć u niej "XD", "LOL", czy właśnie angielskie cytaty. - Oczywiście to tylko "estetyczny" czy zewnętrzny wygląd. - Sama dziewczyna jest bardzo miła, zabawna i kochana. 

~~~

| UkradnijDlaMnieNiebo |


Kolejne konto, które z czasem zostało oddane, to "UDMN".

Zawsze byłam nastawiona do niej sceptycznie, ponieważ jej filmy mnie nie zachwycały. - Była mimo tego bardzo pomocna i uprzejma dla innych graczy. - Nie zmienia to oczywiście faktu, iż posiada ona trochę za uszami. 

Jej stylizacje były śliczne, a ona sama angażowała się bardzo w grę i często można było u niej ujrzeć pełno "nowości". 

Z czasem jednak Julka - Bo tak ma na imię. - przestała grać, a ona sama oddała konto swojemu koledze. 

| Nowy właściciel UkradnijDlaMnieNiebo. |


Oczywiście przejrzałam go na wylot i mogę coś o nim napisać. 

Sam chłopak dla wielu jest miły, ale z tego czego dowiedziałam się z masy wiadomości od innych, to potrafi być również..."wredny". - Do tego on sam awanturował się na WIKI o artykuł związany z "UDMN". - Twierdził, że osoby, które są odpowiedzialne za niego, niczego nie wiedzą, a sam artykuł nie jest dobry. - Przypomniano mu jednak, że to nie jest artykuł o NIM, tylko o Julce.
Czym by miał sobie zasłużyć na coś takiego? - WIELKI MINUS za jego postawę.

W statusach można zobaczyć: "SC W POKOJU!", "Sek u mnie i u tego/tamtej!". - Eh...

Jego wygląd i styl nawet mi się podobają, - Przynajmniej na tym zdjęciu. - nie są one jednak w moim stylu. 

Niestety, ale pierwsza właścicielka miała w zwyczaju tworzyć cudowne filmy, jednak jej konto zostało zhańbione przez SEKI. - Kolejny minus. 

~~~

| Kellow |


Jest to z pewnością jedna z użytkowniczek, której również nie muszę przedstawiać. - Jej nick i stary blog zna każdy. - No i oczywiście...włamania też. 

Osobiście bardzo lubiłam Alicję. - Tworzyła cudowne filmy i prowadziła świetnego bloga. - Sama dziewczyna była miła i sympatyczna, tak samo jak ALAKINGA i Arli. 

Jej styl mnie bardzo urzekł. - Był oryginalny. 

Jeżeli chodzi o samo zaangażowanie, to było bardzo duże. - Statusy i nowości były standardowe dla tamtych czasów świetności.

| Nowa właścicielka Kellow. |


No cóż...Obecnie na koncie gra Weronika, która - Z tego, co czytałam. - wchodziła już na Kellow za czasów Alicji. 

Weronika jest miłą i pomocną osobą. - Sama kocha filmy i je tworzy, co daje jej plusa. - Wspierała również moje akcje. 

Jeżeli chodzi o wygląd i stylizację, to mi się one...mało podobają. - Wiecie dokładnie, że to kompletnie nie jest mój styl, a do tego widać tutaj, że wzoruje się dzisiejszą "realną" modą.

W nowościach i statusach można ujrzeć reklamowanie swoich i innych świetnych filmów. - Czasami, gdy nie ma pomysłu na status, cytuje teksty piosenek. 

Parę słów na koniec.

~~~

I to była właśnie MOJA notka, która zawiera tylko i wyłącznie MOJE zdanie. 

Mam nadzieję, że nowy post się wam spodobał, ponieważ jest dłuższy od pozostałych. 

Do tego aktywowałam komentarze od "anonimów", więc będziecie mogli się rozpisywać. 

Pozdrawiam,
Alicja. 

~~~

27 komentarzy:

  1. ALAKINGA i Kellow to jeszcze okej osoby, ale UDMN i Arli??? - Straszne jest to, co stało się z ich kontami!

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że mogłaś dodać tam również AnanaseQ która również tworzyła cudowne filmy. Pamiętam bardzo dobrze tą dziewczynę. Aha, i mogłaś również dodać Lolinkassi, ona również tworzyła cudowne filmy jak na swoje czasy. PS. Jak nazywasz się na wiki? Ja to Selarres, i jestem tam adminem. Miłego dzionka ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten post jest poświęcony kontom, które nie należą już do pierwszych właścicieli.

      Jeżeli chodzi o konto na wiki, to nie mam. ♥

      Usuń
    2. Hmmm, może zrób osobny artykuł o legendach polskiego MSP, które już nie grają?

      Usuń
    3. Takie wpisy są przereklamowane. - Ale może się kiedyś pokuszę.

      Usuń
  3. Szkoda mi tych kont. Lepiej by było gdyby zostały nieaktywne a nie...TAKIE

    OdpowiedzUsuń
  4. Po prostu świetny post niestety nie
    widziałam twórczości tych dziewczyn ponieważ gram od 2015 roku,ale
    po twoich tak powiem komentarzach uznałam,że cały weekend będę oglądać ich twórczość oraz twoją (:

    OdpowiedzUsuń
  5. Post - super! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tutaj muszę się zgodzić z toba

    Nawet konta znanych graczy spadaja na psy

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. No i takie podejście to ja rozumiem!

    OdpowiedzUsuń
  9. Arli według mnie jest jedną z normalniejszych osób w top. Nie spami emotkami, nie układa żadnych mądrości. Jest normalna. Takich ludzi brakuje w top - i raczej zawsze będzie.

    Oddawanie kont zawsze było i zawsze będzie, wszystko zależy od gracza, jego podejścia i sentymentu jakim daży grę. Owy sentyment u niektórych jak wiadomo, z wiekiem znika u innych zostaje.

    Płatności hmm. Też zależy od stosunku do gry, konta...

    Pozdrawiam serdecznie, fajny pomysł na post.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ♥

      Co do twojego komentarza, to prawda.

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. pomieszałaś parę faktów. nie cytuję piosenek z braku pomysłów, tylko z inspiracji i dlatego że coś dla mnie znaczą. co masz na myśli jako wzrowanie się "realną modą"? sama wypracowałaś sobie styl oparty na retro, ale to nie oznacza że musisz wykluczać i krytykować wszystko, czego się nie da podpiąć pod takowe. warto wypracować sobie gust, ale miejmy jakiś minimalny dystans. to tylko komputerowa postać ;)

    ja nie widzę żadnego problemu w przekazywaniu sobie kont. to tylko wirtualny profil, w dodatku mało spersonalizowany, bo nawet nie dodajesz tam swoich zdjęć, nie zdradzasz danych osobowych itd. nic głębokiego.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podwoił mi się komentarz, więc jeden usunęłam

      Usuń
    2. Słońce, ja niczego nie krytykuję. - Piszę tylko swoje zdanie.

      Napisałam tylko to, że ubierasz swoją postać w stylu, który widzę codziennie na ulicach, ale to nic złego. - Nie jest ważne to, czy mi się podoba lub nie. ♥

      Usuń
    3. byłam w trójmiejście i rude afro, gwiezdne kolczyki i brokatową sukienka to nie jest coś co się widzi na ulicach hahahaha

      Usuń
    4. Hahaha...Bez przesady. W tym artykule wzięłam byle jaki screen z wiki, a chodzi mi bardziej o białe, długie spodnie, obcasy i biała koszula. - Ja codziennie jestem w Gdyni i pełno jest takich dziewczyn, ale jak już pisałam... - Nie liczy się twój styl, a cała reszta. ♥

      Usuń