Menu:

sobota, 5 stycznia 2019

Co sądzę o maniakach unikatów? + Statystyki.

Ci maniacy...

~~~

Witajcie,
Ostatnio sobie myślałam nad tymi wszystkimi unikatami, które obecnie są na trendzie. - Co wszyscy w nich widzą? Dlaczego zrobimy dla nich wszystko? - Postaram się odpowiedzieć na te i inny pytania. 

Unikaty niczym "życie".

~~~

To nie tak, że mam coś do osób, które kolekcjonują unikaty. - Można powiedzieć, że to tymczasowe hobby, tak jak kolekcjonowanie znaczków. - Lecz znaczki można prawie całe życie kolekcjonować, a w MSP raczej nikt tyle nie będzie grać. 

Śmieszy mnie jednak to, że wielu ceni sobie je tak, jak życie. - Co to znaczy?
A znaczy to, że życie jest niezbędne i tak właśnie wielu maniaków traktuje graficzne ubrania i przedmioty. - Sama padam śmiechem, gdy widzę statusy "O NIE! ZABIJCIE MNIE! AUSTRA W SKLEPIE I JESZCZE...KOSMO?!", "No i kolejny unikat stracił wartość. Nic już nie ma sensu". - Wielu youtuberów również się tak zachowuje.

Dziwi mnie jednak to, że mimo takiego "załamania" dalej kupują oni pakiety tylko dla ubrań. - Po co? Dobrze wszyscy wiemy, że za jakiś czas pojawią się one w sklepie.

"Wszystko dla unikatów!".

~~~
Teraz jedna z najbardziej CHORYCH odmian z gatunku "Unikatus-maniakus". - W całej swojej grze poznałam wiele graczy, którzy - By zdobyć "pożywienie". - zrobią wiele. 

Ktoś odda większość unikatów, drugi odda kilka kont, a inny wyda masę pieniędzy dla graficznych kudłów. - Czyż to nie jest...smutne?

Oczywiście, jak już wspomniałam na początku, nie mam nic do takich osób, lecz radzę się im zastanowić, bo nawet czyny w młodości mogą mieć swój skutek w przyszłości. - Te pieniądze, byście mogli wydać na coś bardziej pożytecznego. - Np. Korepetycję, książki, kino, rower, wyjazd.

Uwierzcie mi, że te wszystkie unikaty nie dadzą wam niczego. - Z resztą...tak samo ten poziom i reputacja w grze. - Myślicie, że w CV napiszecie ile zebraliście unikatów na MSP? Jaki to macie wysoki poziom? - Już widzę CV naszej "kuny13":

"mysle ze zasluguje na ta place bo ja przeciez jestem juna13 mam 101 poziom i mase unikatow no co wy tacy jestescie?!"

Ah...Jagódko, Jagódko.

~~~

Ja sama z chęcią wypowiem się o niej w innym poście, więc nie martwcie się o to. ;)

Statystyki!

~~~
A więc przyszedł czas na pokazanie wam moich statystyk z bloga. - Wiele osób mnie pytało na MSP ile osób czyta moje posty np. w Niemczech. - Tutaj wam ujawniam tą tajemnicę:


No i tutaj macie wynik, który wzrasta od momentu, gdy stworzyłam tego bloga.

~~~ 

No, to by było na tyle w tym poście. - Dziękuję wam za przeczytanie. ♥

Pozdrawiam,
Alicja. 

~~~

22 komentarze:

  1. HAHAHAHAHAHAAHAH! Genialny post! - Uśmiałem się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie moge doczekać się postu o junci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Post jak zawsze szczery, prawdziwy, smutny i dający do myślenia. Dobrze, że jest taka osoba na MSP. Czekam na post o junie13, będzie ciekawie... Życzę Ci miłego dnia ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. nie plątałabym w to juny, ale ta mania uniaktów jest chora i niepokojąca. nie wyobrażam sobie wydawać tylu pieniedzy na coś, co nijak mi sie zwróci w czasie. jaka korzyść płynie z posiadania nudnej fryzury, która niczym sie nie wyróżnia poza swoją "unikatowością"? tragikomiczne hahaha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz...Niby to nie będzie "miłe", ale z chęcią coś o niej napiszę, bo po to ten blog istnieje.

      Jeżeli chodzi o uni, to cieszę się, że mnie popierasz. ♥

      Usuń
  5. Czyli nie tylko ja zauważyłam tendencję "Kup, sprzedaj, kup, sprzedaj..." (i tak w koło Macieju) w kwestii unikatów z vipa. Uff.
    Wiecie, co jest w tym najgorsze? Ile tam jest oszustów. O zgrozo, użytkownicy są oszukiwani nawet na pieniądze!

    À propos statystyk - te 14 wyświetleń z "nieznanego regionu"... Trochę creepy. o.O xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie bardzo ciekawią te "regiony", heheh...

      Jeżeli chodzi o uni, to racja. - Jeszcze oszuści. Mimo tego, że jest pełno takich jeszcze w życiu realnym, to tutaj mamy do czynienia z małymi cwaniakami. - Strach pomyśleć, co z nich wyrośnie za 10 lat...

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Tylko te "regiony" są trochę straszne, heheh...

      Usuń
  7. Wymiotować i śmiać mi się jednocześnie chce gdy widzę te statusy na msp

    fajny post :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się, wydawanie setek na zlepki pikseli, tyle w temacie (:

    OdpowiedzUsuń
  9. dlaczego mieszasz świat wirtualny z rzeczywistością, dlaczego zaglądasz komuś w portfel, dlaczego bezpodstawnie jeździsz po jakiejś randomowej lasce w internecie i wymyślasz przy tym jej CV, nie wiedząc tak naprawdę kim ona jest i jakie ma zainteresowania w życiu realnym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +dlaczego zamierzasz AŻ o niej stworzyć oddzielny post, w którym wypowiesz się na jej temat, mając jedynie pod ręką msp wikię, kilkuletnie blogaski oraz źródła w postaci jej profilu i relacji naocznych świadków, z których niektórzy są śmiertelnie obrażeni, że im nie odpisała

      Usuń
    2. Słońce, radzę ci wszystko przeczytać jeszcze raz.

      Jeżeli chodzi o Junkę, to wiem jaka jest, ponieważ ją poznałam. - Nie sugeruję się wiki i zdaniem innych. - Sugeruję się moimi doświadczeniami.

      Usuń
    3. Zagląda innym do portfela, bo napisała, że kupują pakiety na MSP. Nie zajrzała nikomu personalnie do portfela. Nie napisała o danych użytkownikach "Ty wydajesz na to, Ty kupujesz to". Porównała wydawanie pieniędzy na pixele, z rzeczami, które bardziej się przydadzą w życiu.

      Usuń
    4. zgodzilabym sie z tym, ze to cv bylo bardzo nie w porzadku. napisane osmieszajaco, wrecz takim ironicznym i perfidnym tonem. istnieje roznica pomiedzy wyrazaniem swojego zdania a jechaniem po kims. nawet jesli sie nie lubicie nie oznacza to ze masz prawo ja publicznie wyzywac przed czytelnikami.

      @witek to związek frazeologiczny, nie należy go rozumieć dosłownie. zaglądać komuś do kieszeni oznacza przesadnie sie interesować czyimiś pieniedzmi.

      a swoja sciezka owszem, kazdy ma prawo wydawac swoje pieniadze na co tylko chce i nikogo nie powinno to interesowac. Alissa ma jednak pelne prawo krytykowac sama idee i jej absurdalnosc, to ze za unikaty trzeba placic tyle pieniedzy

      Usuń