Menu:

poniedziałek, 5 marca 2018

Wiadomość od moderacji.

Wiadomość od moderacji.

~~~

Witajcie,
Jak już dobrze wiecie na MSP miały miejsce dwie akcje: "Afera o zakładkę" i "SekStarPlanet". - Miały one na celu uświadomienie moderacji i wszystkim na MSP o całej sytuacji związanej z filmami i sekami. - Ten post nawiązuje do tego.


~~~

Z niecierpliwością wszyscy oczekiwaliśmy jakiegoś odzewu ze strony usługi "MSP", aż się doczekaliśmy: 





Z wiadomości tej można jasno wywnioskować, iż moderatorzy zauważyli, że dość wielką część graczy irytują już seki i pragną "powrotu" filmów na pierwszych miejscach TOP.

Najwyraźniej góra wiadomości od graczy, spowodowanych akcjami zaczyna działać. 

~~~

Bardzo dziękuję wszystkim, którzy się do tych akcji przyłączyli. - To dzięki wam gra może stanąć na nogi.



Pozdrawiam,
Alicja.

~~~


25 komentarzy:

  1. To super! Wreszcie MovieStarPlanet będzie tak jak dawniej!


    ~Minty Light

    OdpowiedzUsuń
  2. A szukasz redaktorów? Ja jestem chętna jeśli tak.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm, nie ma pewności, że ich obietnica się spełni, ale to i tak wielki krok do przodu.
    Gratuluję Wam, dziewczyny! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mamy pewności, że dotrzymają słowa, ale to i tak wielki krok do przodu.
    Gratulacje, dziewczyny! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne, że pomimo chwil zwątpienia coś się zaczyna dziać. ♥

      Usuń
  5. Wreszcie coś zdziałaliśmy! Akcja idzie do przodu, nie mogę się doczekać naszej zakładki! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Pisałam do nich około rok temu. Otrzymałam taką wiadomość:

    Witaj,

    dziękujemy za Twoje zgłoszenie.

    Opisany przez Ciebie problem jest nam znany i pracujemy nad jego rozwiązaniem.

    Dziękujemy za wyrozumiałość.

    Niedawno sobie o tym przypomniałam i napisałam do nich drugi raz, tym razem poprosiłam o szczerą odpowiedź czy zamierzają COKOLWIEK zrobić i... dostałam identyczna odpowiedź.
    Ale obie wiadomości były od Zośki a Leszek jest chyba wyżej w hierarchii+ jego email jest bardziej wiarygodny więc mam nadzieję że naprawdę coś planują a nie tylko udają, że mają zamiar.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że nie kłamią. Pytanie jednak: Czy im się cokolwiek uda?

      Usuń
    2. No tak, trzeba się uzbroić w cierpliwość. Jakby nie było seki-> nacisk na posiadanie wyższego poziomu-> wyścig szczurów-> ciągłe boostery, więcej vipów i pakietów-> $$$. Oby wymyślili w miarę szybko jakieś rozwiązanie które będzie wszystkim pasować i na którym nie będą bardzo stratni.

      Usuń
    3. skopiowałaś tą wiadomosc z emaila czy piszesz mniej więcej z pamięci?

      Usuń
  7. świetny blog ;3 niewykluczone, że w końcu coś się zadziało. co nie oznacza, że mamy naiwnie w to wierzyć. nie mamy pewności, czy nie odpisują tak, by nas uciszyć. no, najważniejsze, że widać jakiś postęp.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że moderatorzy stworzą tą zakładkę, gdyż seki to irytujący problem trwający od paru lat.

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja jestem dumna z nas. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję, że dotrzymają słowa... Oby to zrobili, bo mnie irytuje to, że seki są w top. Wygracie! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieje, że to prawda i coś zrobią z tymi marnymi sekami. Uwielbiam tego bloga ❤

    OdpowiedzUsuń