Menu:

poniedziałek, 31 grudnia 2018

Usunięte artbooki i wiadomość od modów?

Nowości!

~~~

Witajcie,
W dzisiejszym poście przychodzę do was z ważnymi informacjami! - Oczywiście jesteście jednymi z pierwszych, którzy się o tym dowiedzą.

Usunięte artbooki?!

~~~

Dokładnie...Usunięto moje dwa artbooki, które miały przemówić do tak wielu pustych głów... - Całe szczęście w internecie znalazłam screeny tych artów i dla was je tutaj również zamieszczę. - Zdjęcia pochodzą z "MSP-wiki":


~~~


Wiadomość od modów!

~~~

A więc dostaliśmy kolejną wiadomość od moderatorów. - Jednakże jest ona wysłana już po upływie roku od rozpoczęcia akcji: 


~~~

I co o tym myślicie? - Miejmy nadzieję, że tym razem zrobią to o czym piszą, lecz wiadomym jest, iż z nimi jest różnie. - Mogą również coś zrobić, dopiero gdy całkiem filmowcy wyginą. 

Życzenia dla was!

~~~

Wiem, że jeżeli chodzi o świąteczne życzenia, to już zbyt późno, lecz mam nadzieję, iż spędziliście je w ciepłym i kochanym gronie, razem z rodziną i innymi bliskimi.

Mimo tego, nowy rok jeszcze przed nami, więc życzę wam z tej okazji wszystkiego najlepszego, dużo zdrówka, spełnienia marzeń, dużo miłości i pięknych chwil. - Jeszcze raz...Wszystkiego najcudowniejszego! ♥

Pozdrawiam,
Alicja.

~~~

23 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że moderatorzy dotrzymają słowa ;) Fajny post :) Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję. - Dziękuję i wzajemnie! ♥

      Usuń
  2. Ciekawe... Tylko po co usuneli twój artbook. Miejmy nadzieje że faktycznie coś stanie się w najbliższym stanie, byleby nie te konkursy z mamby. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale "złamałam regulamin".

      Usuń
    2. Bezsensu mówią że coś zrobią , a blokują konstruktywne artbooki, które mają taki sam cel jak ich jak narazie nie istniejące " zachęty i bonusy"

      Usuń
  3. Fajny post. szczęsliwego nowego roku

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie osobiście opuściły już trochę nadzieje na to, że sytuacja się polepszy. W tym roku, bodajże w marcu, dostałam bardzo podobną wiadomość, zapewnienie o premii, że NIEDŁUGO te zmiany wprowadzą. Zresztą screen był wstawiany na tego bloga. Mija tyle miesięcy i nadal brak jakichkolwiek działań...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogę znów czytać twoje komentarze. ♥

      Usuń
  5. A jeśli chodzi o artbooki - osoba, która je zgłosiła musi mieć niezły ból czterech liter. :) Ciekawe, która osóbka z topki to zrobiła? Bo chętnie wyślę jej maść na tenże ból.
    O ile w drugim artbooku można przyczepić się do zwrotu "puste główki" (ale jest to serio bardzo naciągane), o tyle w pierwszym artbooku nie widzę nic choć trochę niezgodnego z regulaminem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, bo wielki wybór jest. - Pewnie jeszcze z masy swoich multików zgłaszano.

      Usuń
  6. Również życzę Ci wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku! A co do sytuacji, oczywiście ktoś zgłosił Twoje artbooki, a moderacja jak to w ich zwyczaju, zamiast się przyjżeć sprawie, usunęła je.. Mimo to wydaje mi się, że Twoja akcja przez ten miniony rok dużo wskurała i coś osiągneliśmy jako filmowcy. Uważam, że moderatorzy faktycznie coś zrobią z tą sprawą i wygramy, ale jest ciekawy co to za "premie" szykują. Pozdrawiam DivinePatty. ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Spoźnione ale jest: Wesołego owego roku ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak można byćtak głupim?! Oby coś z tym zrobili!

    OdpowiedzUsuń
  9. Modzi jak to modzi, obiecują, a nie zrobią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie masz rację. - Lecz to tylko nowość, którą chciałam wam pokazać. ;)

      Usuń
  10. Co do ArtBooków. - Pewnie zgłosił je ktoś z Highscores, bo jakby inaczej?

    Może się (lekko) spóźniłem, ale również życzę Ci wszystkiego co najlepsze w nowym roku. ♥

    OdpowiedzUsuń