Menu:

wtorek, 20 lutego 2018

SekStarPlanet.

Czym jest?

~~~

Witajcie,
Tym postem chciałam odnieść się do mojej nazwy bloga i jednocześnie do obecnej sytuacji na MovieStarPlanet.


~~~

Czy pamiętacie jeszcze czasy, gdy na MSP robiono wspaniałe i wartościowe filmy? - Zapewne wiele z takich osób już odeszło, ale to nie oznacza, by inni dążyli do zepsucia tej gry.

Dlaczego sądzę, że ta gra spada na psy? - Otóż gdy czasy królowania wartościowych "Movie Stars" się skończyły, dzięki dużej grupie ludzi i ich setkom multi, modny stał się niesprawiedliwy "wyścig szczurów". - To właśnie przez nich wielu wspaniałych i kreatywnych ludzi nie jest w stanie się wybić, ponieważ przez "sztuczne" wyświetlenia seków, ich filmy nie mają jak dotrzeć do TOP, a sami maniacy dają taki przykład innym.

Nadal sądzicie, że jest to zdrowe na umyślę? 
Siedzenie całymi dniami przed komputerem i ocenianie godzinami innym seków ze swoich setek multi nie jest sprawiedliwe. 

Podoba się wam nowa różowa gierka? - W takim razie powitajcie "SekStarPlanet". 

~~~
Bardzo cieszy mnie fakt, iż są jeszcze tacy użytkownicy, którzy mimo obecnych czasów nie poddają się i nadal robią to, co kochają mimo małej liczbie wyświetleń. - Dziękuję wam, ponieważ to wy dajecie mi motywację i siłę do dalszej pracy. ♥

Pozdrawiam,
Alicja. 


~~~

17 komentarzy:

  1. Do samego robienia seków nic nie mam, nawet jak już zajmowały połowę top to może i były denerwujące, ale do przeżycia i co lepsze filmy miały jeszcze szansę żeby też dostać się na pierwsze strony. Ale to co jest teraz przez te multiki to jakaś masakra... Myślę że nawet gdyby jakaś ze starych sław zrobiła super film to nie miałby żadnych szans.
    Około rok temu z czystej ciekawości napisałam do moderatorów czy zamierzają coś z tym zrobić, w końcu był krótki okres kiedy robienie seków było zakazane. Odpisali dość wymijająco że 'trwają nad tym prace', ale jak widać jest tylko gorzej. Osobiście to ich obwiniam za to co się dzieje- gdyby wystarczająco wcześnie zareagowali nie byłoby teraz problemu. MovieStarPlanet miało być grą gdzie można wyrazić swoją kreatywność, zdobyć nowych przyjaciół, spędzić mile czas, dobrze ją wspominać itd.. A ludzie spędzający godziny i wydający fortunę na grę, na razie najwyraźniej nieświadomi tego co robią, w przyszłości będą okropnie żałować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie miałaby* Przepraszam za składnię, pisanie nie jest moją mocną stroną

      Usuń
    2. Dziękuję za komentarz. Ten blog powstał właśnie po to, by pokazać innym, że takie zachowanie jest absurdalne i by zachęcić innych do wyrażania siebie w postaci filmu.

      Usuń
  2. Tak nie może być... musimy coś w końcu zdziałać!

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem seki są dobre, ale... Właśnie. Jeżeli robi się to uczciwie to ma to sens. Ale jeśli robi to się z multi kont to powinno zniknąć. MovieStarPlanet. Movie - z ang. FILM. W tym momencie ta gra powinna zmienić nazwę, tak jak nosi nazwę ten blog. Dobre, że jest osoba, która potrafi powiedzieć jaka jest prawda. Lubię i szanuję takie osoby. Osobiście pamiętam rok 2012/13. Kiedy ALAKINGA, Lady Zanetka, Shavty (obecnie usunięta) robiły filmy. Nienawidzę tej gry. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta - ta gra to samo oszustwo. Mam tego dość. Trzeba w końcu coś z tym zrobić. Miłego dnia/wieczoru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że są takie osoby jak ty. Dziękuję. ♥

      Usuń
  4. Musimy coś w końcu zdziałać! Razem może damy radę zmienić MovieStarPlanet na lepsze. W końcu ta gra bardzo tego od nas potrzebuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie chce być nie grzeczna ale to prawda że to ty rozpoczełaś tę "bitwę"? o ile można to tak nazwać o sekstarplanet?..nie mogę się w tym odnalesc i boję się że ten pomysł się podoba modom,ps fajny blog i lubię cb dzięki za przyjęcie do znajomych jakiś miesiąc temu :) i sorka za ort jestem z tg słąba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bitwa rozpoczęła się Ali i moją inicjatywą. :)
      Modzi za jakiś czas zobaczą, że jest nas coraz więcej. :)

      Usuń
  6. Ja uważam ,że powinno powstać specjalne okienko w filmach dla seków. Jeżeli ktoś będzie chciał obejrzeć naprawdę dobry film, wszedłby w filmy. A osoba która będzie chciała pozbierać trochę do lvl'a obejrzy sek. Ale i tak to mało prawdopodobne ,żeby modzi dodali takie coś..To przykre jak bardzo zmieniła się ta gra..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka akcja również powstała.

      Usuń
    2. Znając życie, SUPER MĄDRE KRULOFFE EMESPE KOHAJONCE RUSZOFFY będą robić seki w zakładce z filmami. ALISSA, prowadzisz naprawdę dobrą akcję i liczę że uda się osiągnąć wszystkie cele. Napiszę do modów o tym, czy zrobią cokolwiek z sekami.

      Usuń
  7. Da się wbić filmy do top. Przykłady? Ja i Caeris //Pozdrawiam concludings

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są oczywiście wyjątki. Moje filmy też często trafiają do TOP.

      Usuń
  8. Wiem, że piszę dobre parę miesięcy później, ale ten temat jest dla mnie ważny. Nie mam jeszcze złego nastawienia do seków w których coś może się dziać, bo takie czasem się zdarzają. Na przykład, 15- sekundówka z życzeniami świątecznymi i takie tam, ale seki, w których Movie Stars się tylko poruszają... Żałuję, że dołączyłam dopiero w 2013 roku, chciałabym zobaczyć piękne czasy prawdziwych filmów. To filmy z fabułą zasługują na topkę, a nie Główne prawdy Juny! (Do juny13 nic nie mam)

    OdpowiedzUsuń