Menu:

piątek, 23 marca 2018

Wbijanie Boonie do TOP. - Legalne, a może żałosne?

Nowy i łatwy sposób na wbicie lvl'u?

~~~

Witajcie,
Czy zastanawiało was kiedykolwiek jak zwykli użytkownicy w miesiąc wbijają tak wysokie lvl'e? - Jest to zasługa boonie's. 

Niestety, ale usprawiedliwianie się tym, iż jest to "legalne", ponieważ "fame za głaskanie zwierzaków nie jest błędem, a celowym dodatkiem do gry" jest żałosne. 

Oczywiście. - Jeżeli zwykli użytkownicy wchodzą to pokojów i głaszczą nasze pupile, to nie jest nic złego, ALE jeżeli kupowanie paru pakietów tylko po to, by wszystkie diamenty przetrwonić na wbijanie do TOP boonie, głaskanie zwierzaków z setek multi oraz umieszczanie reklam: "SC w pokoju" , nie jest normalne, a smutne. 

Zastanawia mnie jedna rzecz...Jak starsi gracze reprezentują tą grę? Jaki przykład dają młodszym? - Otóż uczą innych jak iść na skróty. 

Wyobrażacie sobie obecną 8-śmio latkę za 20 lat? - Jej tok myślenia będzie podpowiadał: "Idź po trupach, idź na skróty". 


~~~

Ten post nie ma na celu obrażać osób, które "wybijają" się dzięki boonie's, a bardziej chce uświadomić im, iż takie zachowanie nie przystoi. 

Znam wiele takich osób i kieruję to również do was:

Wiem, że jesteście dobrymi i wartościowymi ludźmi - Przynajmniej wielu z was. -, ale zrozumcie, że starania innych idą na marne, bo wy jesteście głodni wyższych lvl'i. 

Proszę was o jedno... - Świećcie dobrym przykładem i dajcie szanse innym. ♥

Pozdrawiam,
Alicja.

~~~


32 komentarze:

  1. Zgadzam się z tobą w 100%. Nawet niedawno zauważyłem ,że to te same osoby wbijają boonie do top i umawiają się między sobą kto przez jaki czas będzie pierwszy

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    8. Taaak a nawet twoje filmy musza byc za multi, "bo chce przegonic kolege" xDD pewnie to twoje ktorej z kolei konto na ktorym sie tak bawisz.

      Usuń
  5. Ręce mi opadają gdy słyszę, że ktoś usprawiedliwia wbijanie boonie do top (wydając na to fortuny i dosłownie idąc po trupach, robiąc w konia młodszych, naiwnych graczy, obiecując im w zamian za głaskanie zwierzaków jakieś prezenty, pozdra i niewiadomo co jeszcze) argumentem, że to legalne.

    Legalne? Owszem, bo przynosi zyski pracownikom MSP.

    Uczciwe? Jakby nie patrzeć, to nie trzeba być jakimś przewrażliwionym, by uznać to za oszustwo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym to powstrzymać, ale jedyne co mogę, to prosić i czekać.

      Usuń
  6. Wbijanie boonie do top... hm... koedy tam zaglądam jedyne co widzę to zamiast nazw jak 'Ania' 'Hejka ludzie' czy tym podobne , widzę 'SC U TEGO I TAMTEGO ' 'TU NAJWIĘCEJ SC' to mnie po prostu mdli. W prawdzie zwierzaki boonie nie są tak istotne jak nasze główne moviestar (obecne sekstar), to muszę przyznać, że przez większość mojej gry nawet nie zwracałam uwagi na jakiekolwiek zwierzaki. Zarabiałam oglądaniem filmów lub z kupionych pakietów. Jestem ciekawa jak ta sprawa sie potoczy. A najgorsze jest to, że nie jest to tak proste do rozwiązania jak seki. To jest o wiele gorsze. Nie zatrzymasz ludzi przed tym. Juz za późno... I mówię to ja. Osoba która nie dala za wygraną kiedy akcja z sekami upadała. Dalismy radę.. Ale tutaj juz chyba nie ma ratunku..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety...To jest już obsesja, a takie objawy trzeba leczyć. Moderatorzy może i zyskują na tym, ale mogą również wiele stracić, jeżeli przyjdą do nich skargi od rodziców i wnioski od lekarzy.

      Usuń
  7. Wyje z tych co w każdym seku piszą:
    U TEGO I TEGO DUŻO STARKOŃSKUF W POKOJU!!!!!!!!!111!!!111!1

    Nie wiem co tak wszystkim zależy na głupim levelu. Nie chce zajmować miejsca w Top. Bo ludzie z top za fajni nie są. Nie mówię o wszystkich, ale większość. Ja np. Mam na swoim koncie sukienkę Fame lady. Oczywiście spam na poczcie, bo ową sukienką można wbić levelek. Jest to serio bez sensu. Do tej pory mnie zastanawia co takiemu Kowalskiemu da 40 level na MovieStarPlanet... Może jestem zacofany XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisała Maisss nie da się tego zatrzymać. Niestety.

      Usuń
    2. To siedzenie i wbijanie lvl'i godzinami niczego innym nie da do życia. Jak będą dorośli, to chyba lekki szok ich czeka. - "Ojej...Jak to nie dostanę pracy?! Ja nadal mam 101 lvl na MSP! Wiesz kim jestem?! Jestem "Sruna31"!".

      Usuń
  8. Jeżeli chodzi o wybijanie się na tych zwierzakach to się zgadzam, ale ostatnio dostałam inne propozycje. Co do wybijania. Ktoś ostatnio zaproponował mi, żebym obejrzała jego seka z 50-200 multikont, a on zrobi to samo, albo podaruje mi unikat. Mojej znajomej też to zaproponowano. Czy to jest teraz normalne? Grałam w msp kiedyś bardzo długo i wróciłam po długiej przerwie i dostaje teraz takie propozycje. WOW ! Niektórzy zrobią wszystko by zdobyć wyższy level. Przykre...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale obecnie na MSP panuje "Epidemia głupoty".

      Usuń
  9. Ostatnio widziałam, że ktoś w statusie miał, że jeśli pogłaszcze jego zwierzaki, dostanie diamenta -,- Okropne to jest ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. Niech sobie wbijają jak chcą, póki nikomu krzywdy nie robią.

    OdpowiedzUsuń
  11. I przez to trzeba usunąć diamenty albo usunąć SC i Fame za zwierzaki. Wybijanie Boonie do topki to głupota i jak pisałaś, młodsi gracze biorą z nich przykład.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jedna moja znajoma pisała takie rzeczy jak "Pogłaszcz moje zwierzaki w pokoju to dostaniesz star vipa na miesiąc! :D". Wywaliłam ją ze znajomych, takie oszukiwanie to bezczelność.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. ale się spłakaliście xD co to wam obchodzi, w jaki sposób ludzie wbijają lvl i czy w ogole to robią. zajmijcie sie sobą

    OdpowiedzUsuń