Menu:

sobota, 1 grudnia 2018

Osoby, które polecam.

Długo na to czekałam...

~~~ 

Witajcie,
Przychodzę dzisiaj do was z postem na którego czekałam prawie od początku założenia tego bloga. - Nawet nie wiecie jak się cieszę. ♥

W tym poście umieszczę osoby u których JA kocham oglądać filmy i z całego serca wam je polecam. - Będą to wielkie sławy, ale też i zwykli użytkownicy, którzy grają tutaj tylko i wyłącznie dla rozwijania kreatywności. 

~~~

{ Z góry informuję, że post będzie aktualizowany co jakiś czas. - Będę dodawać godnych twórców. }

Osoby, których filmy oglądać mogę z wielką radością: 

  • DivinePatty
  • LucyferFallenAngel
  • DivinePatty
  • ! ! ! Alicja ! ! !
  • EmoNiunia33
  • SekundoLovek
  • Averil
  • Diego Keller
  • Kellow
  • Tori Vega175
  • CzerwonyElegancki
  • vip1001591
  • tusia...
  • mimi100122
~~~ 


Wiem, że lista jest dość krótka, ale obiecująca wiele wrażeń i emocji. - Pamiętajcie, że pojawi się tutaj jeszcze wiele twórców. 

Mam nadzieję, że ten pomysł wam się spodobał. 

~~~

Ps. Dziękuję za tego pięknego edita:


~~~

Dziękuję za przeczytanie tego krótkiego post'a. - Buziaki! :*

Pozdrawiam,
Alicja. 

~~~

31 komentarzy:

  1. A co do filmów, chciałabym spytać- czy oglądałaś moją najnowszą serię? (Mój nick to Dianthe, może kojarzysz :D)

    OdpowiedzUsuń
  2. zniszcze ich wszystkich hahahhahaha

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju, to wielkie wyróżnienie. Jest mi ogromnie miło widzieć takie pochlebstwa! Twoje filmy, również są godne polecenia i oglądania non stop! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz talent, więc zasługujesz na umieszczenie cię tutaj. ♥

      Usuń
  4. Masz moze jakies ulubione ich serie? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moimi ulubieńcami są: "Córeczka tatusia", autorstwa [Dominikxd10] oraz "Dziecko ze śmietnika", autorstwa Arli.

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapoznałem się raczej z większością filmów owych użytkowników i chyba najbardziej podobały mi się filmy Alakingi i Arli. Miały one świetną fabułę, niezwykłe i poruszające morały. Fajny post, pozdrawiam.
    filmowa-planeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno zajrzę do tych osób i chciałabym się zapytać, czy może kojarzysz taką użytkowniczkę jak Lolinkassi, bo jej serie były cudowne, a jak nie to szczerze polecam ♥

    I będę częściej zaglądać na blog (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że ją znam. - Uwielbiałam ją i strasznie się załamała, gdy po moim powrocie, przestała grać.

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  9. Mega dziękuję Ci za umieszczenie mnie na tej liście! To wielki zaszczyt i uważam, że zapomniałaś dopisać tam również siebie haha! Pozdrawiam cieplutko ♥
    EmoNiunia33

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dziękuję za dopisanie mnie tutaj. To dla mnie naprawdę ogromne wyróżnienie ♥ Pozdrawiam, Tori Vega175 ♥

    OdpowiedzUsuń