Menu:

wtorek, 17 kwietnia 2018

Wyzwolenie artystycznej duszy.

Na czym polega konkurs? 

~~~

Witajcie,
Ten post będzie niestety krótki, ale na ważny temat:




~~~

Jeżeli chcecie wziąć udział w konkursie, wystarczy w komentarzu pod tym postem wpisać swój nick, a ja je wszystkie zapiszę. Następnie, gdy konkurs się skończy - 30 kwietnia. -, to zacznie się ocenianie waszych dzieł - Które razem z oryginalnym tytułem, powinny mieć również "#SSSP"- i rozpocznę wyławianie zwycięzców. 

~~~

Oczywiście wasz ciężki wysiłek będzie doceniony w postaci nagród: 

1 miejsce: 10 pozder, 10 prezentów z "listy życzeń" ( Nie kupuję kolekcji "Drip"! ) i 30 autografów.

2 miejsce: 6 pozder, 6 prezentów z "listy życzeń" ( -- || - - ) i 26 autografów. 

3 miejsce: 4 pozdra, 4 prezenty z "Listy życzeń" ( -- || -- ) i 24 autografy.

~~~

Wiem, że nie są to spektakularne nagrody, lecz może dzięki temu pokochacie tworzenie filmów. ♥

Pozdrawiam,
Alicja. 

~~~


31 komentarzy:

  1. Było pisać, bym dripka zasponsorował za pierwsze miejsce! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolekcja "DRIP" będzie nagrodą w innym konkursie. ^^

      Usuń
  2. Biorę udział Nick: Naaataaaliaaa!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nareszcie! Zgłaszam się! Nick: OKEYGOTHER.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się... vip10001591.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam tyle teł, ani muzyki :(
    Szkoda, bo nagrody są cenne ;)
    PS. Szukasz redaktorów?
    ~Minty Light

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej...Szkoda. Będą jeszcze konkursy w których nawet SC nie będzie potrzebne, więc będziesz mogła wziąć udział. ♥

      A jeżeli chodzi o redaktorów, to nie poszukuję.

      Usuń
  7. Mam pytanie - to może być kilka filmów czy musi być jeden?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli jeden, to musi być w nim ujęta cała historia?
      I oprócz "#SSSP" może być jeszcze zwykły tytuł czy wyłącznie ten hasztag?

      Przepraszam za spam i tyle pytań, ale mam trochę wątpliwości, być może coś źle zrozumiałam.

      Usuń
    2. Może być kilka części.

      Jeżeli chodzi o tytuł, to oczywiście można go dodać. ♥

      Usuń
  8. W końcu jest jakaś osoba, która organizuje konkurs o filmach ♥ Ja bardzo kocham tworzyć filmy mimo tego, że ogląda je max. 40 (ale tylko 1 odcinek, bo potem wyświetleń jest może max. 20 - 25?), ale i tak to według mnie sukces. Może wezmę udział w tym konkursie, ale nie jestem jeszcze pewna choćby z tego względu, że teraz zrobiłam małą przerwę na MSP. Jednak mimo wszystko jeśli nie wezmę udziału to chociaż odkryję nowych, dobrych reżyserów jak Ty, Lolinkassi czy ! ! ! Alicja ! ! ! oraz wieeeeeeele innych. Po tym komentarzu widać jak ja kocham filmy na MSP i w ogóle pisanie. Krótko mówiąc - mała wypowiedź to nie ja (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi. ♥

      Istnieje prawdopodobieństwo, że konkurs się przedłuży i będzie trwał jeszcze przez pierwszy tydzień Maja. - Może uda ci się wziąć udział.

      Usuń
  9. Hej, może coś zmontuję.
    Nick: SeishinAnn

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie zamierzałam brać udziału, ale chyba zmieniłam zdanie. c:
    Nick: Augurey

    OdpowiedzUsuń
  11. Postanowiłam , że wezme udział, chociaż nie umiem robić filmów zabardzo XD Nick: Eliza123456wer

    OdpowiedzUsuń
  12. Filmy tworzyć kocham, lecz niestety przez nowe konto, mój budżecik jest okrojony. Mam jednak nadzieję, że przypadnie do gustu!
    Mój nick to Cameriia, a film znaleźć nietrudno, bo jak na razie jest niestety jedyny.
    Miłej nocy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Och, nieco za późno dowiedziałam się o konkursie. :/
    Może następnym razem nadarzy się okazja to wezmę udział. :D
    Poza tym, muszę ponownie nabrać wielkiej motywacji do tworzenia filmów.
    W końcu wymagają one wiele czasu oraz dobrego pomysłu, rzecz jasna.

    Pozdrawiam całą załogę SekStarPlanet.
    Wasza ALAKINGA ♥

    OdpowiedzUsuń