Menu:

poniedziałek, 2 kwietnia 2018

Poprawa?

Znowu o motywach? Dlaczego?

~~~

Witajcie,
Wiem, że pisałam o tym, iż nie będzie na tym blogu już mowy o żadnych motywach, ale myślę, że obecnej "poprawy" nie powinnam zostawić bez odzewu. 

Jest to co prawda krótki post zrobiony na szybko, lecz właśnie o taki mi chodziło od samego początku. - Nie ma tu z resztą czego rozwijać, a bardziej chodzi o przedstawienie wam mojej opinii. 


~~~

Po licznych błędach ze strony moderatorów i wielu rozczarowań graczy nadszedł ten spektakularny moment w którym NAWET MNIE zadowoliły jakieś teraźniejsze motywy. - Dlaczego? 

Tła nadają się do filmów fabularnych, a ubrania są lepszej grafiki i same w sobie są ładniejsze. Nawet włosy nie wyglądają na przetłuszczone. Nie ma nawet tak licznych powtórek. - Jestem po prostu dumna z was, moderatorzy.
Jest to ogromny krok na przód. 

Sami możecie ujrzeć tę zmianę: 



Moimi ulubieńcami marca są: "Spring moon" oraz "Fabulous farm".

Co prawda...Nadal ubieram się w starsze ubrania, ale jest to kwestia indywidualna. - Jestem sentymentalna, a mój styl opiera się na latach 2011 - 2014 r. ♥ 


~~~


Co prawda nie możemy być na 100% pewni, że ta poprawa będzie trwać już do końca. - Co jeżeli jest to jedynie tymczasowy popis weny twórczej, który po świętach wielkanocnych zniknie?

~~~

Na koniec chcę podziękować "vip10001591" za ten piękny edit: 



Dziękuję ci, kochany. - Jesteś jedną z tych, którzy motywują mnie do dalszej pracy. ♥

Pozdrawiam,
Alicja. 

~~~



12 komentarzy:

  1. Widoczna jest ta poprawa. Ostatnio widać, że chcą aby "BYŁO LEPIEJ".

    Ps. Nie ma za co :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post.

    Ja również zauważyłem te pozytywne zmiany. Jednakże mam takie same obawy jak ty...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ♥

      Możemy się tylko modlić do Monroe, by tak pozostało.

      Usuń
  3. Spring moon to absolutny hit! ♥
    Trzymajmy kciuki, że moderatorzy zdołają tę poprawę utrzymać na dłuższą metę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak tło ze Spring Moon to mój faworyt! Kocham te motywy, ale wydaje mi się, że niedługo powrócą tła do sekundówek, bezsensowne ubrania na tzw. 'odwal się', itp, bo powiedzmy sobie szczerze - to jedna z nieodłącznych rzeczy, które towarzyszą motywom MSP.
    + Świąteczne motywy zwykle wychodzą im pięknie, a potem fala rozczarowania z kolejnymi :/ Więc - trzeba czekać, okaże się w czwartek :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też. PS. Cudny blog <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Było ładnie, ale niestety minęło...Jedyne, co jest plusem to, to że tła i animacje do filmów się nadaję, ale myślę, że to jest najważniejsze. W sumie...Mniej powtórek jest. Idzie też troszkę w dobrym kierunku. ^^

    OdpowiedzUsuń