Menu:

piątek, 18 maja 2018

Cofnijmy się w czasie...

Jak być oryginalniejszym? 

~~~

Witajcie,
Po masie wiadomości od was i długich rozmyśleniach wpadłam na pomysł. - Postanowiłam wam ujawnić "tajniki" mojego stylu. - Chociaż uważam, że nie jest on jakoś wyjątkowo spektakularny. 

~~~

Chciałabym od razu zaznaczyć, że nie jest to post w którym narzucam wam mój styl ubierania się, a bardziej pokazanie go innym, którzy mają ochotę poczuć się inaczej i chcą "cofnąć się w czasie.".

Zapraszam na poradnik: 

~~~ 


Wyróżniam trzy sposoby, którymi się zawsze kierowałam. - To od was zależy, który wam bardziej będzie odpowiadał:

1. Dłuższy sposób: 

  • Pierw trzeba się zapoznać z historią: Moje stylizacje opierają się głównie na motywach 2011 r. - 2014 r.  - Dlatego, zapraszam was serdecznie do zapoznania się się ze wszystkimi motywami na wikipedii
  •  Następnie, gdy zapoznacie się z motywami wchodzicie w motywy i wybieracie te, które was interesuję. ( Oczywiście, możecie mieszać różne ubrania z każdych motywów, jak i również eksperymentować z epokami. ).

2. Szybszy sposób: 

  • Gdy nie chce wam się studiować o motywach, równie dobrze możecie wejść w dowolną kategorię w sklepie i przejść do ostatnich półek, a następnie przechodząc z jednej na drugą stronę, szukacie tego, co wam się najbardziej podoba. 
3. Mój sposób:

  • Dzięki temu, iż pamiętam w sklepie większość ubrać, fryzur, dodatków i obuwia, w wolnych chwilach w głowię kreuję stylizację w stylu, na który mam akurat ochotę.
  • Następnie gdy wchodzę na MSP odwiedzam sklep i zaczynam wybierać to, co najbardziej mi odpowiada.
~~~

A o to przykłady efektów końcowych: 


~~~

No cóż...To na tyle w dzisiejszym poradniku. - Mam nadzieję, że wam się podobało. 

Życzę miłej zabawy w sklepie! ♥

Pozdrawiam,
Alicja.

~~~

8 komentarzy:

  1. Kocham to, że jesteś oryginalna i masz taki piękny styl. - Nie wzpominająć już o kreacjach. ♥

    Ja również bardzo lubię dawne lata i zawsze korzystam z starych motywów. - Ty mnie zainspirowałaś! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak widze Twoje stylizacje to tak nostalgicznie mi sie robi i od razu sie usmiecham. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam stare ciuchy, nowe nigdy im nie dorównają. Cieszy mnie, że jest tu jeszcze garstka osób, która ubiera się w tym stylu.

    Mam pytanie, co prawda nie na ten temat tego wpisu, no ale... Jak to się dzieje, że twoje filmy mają gdzieś tak 500-1000 wyświetleń? Nawet te pół tysiąca wejść to dla osób, które naprawdę mocno się starają to marzenie. Na szczęście na MovieStarPlanet są jeszcze świetni filmowi twórcy, ale większość z nich ma 20-50 wyświetleń, wyjątki - do 200 i zazwyczaj posiadają wtedy też poziom powyżej 40. Byłoby super, gdybyś napisała posta o tym, jak sprawić, by inni zaczęli doceniać naszą twórczość, jak ją wypromować. Myślę, że taka notka przydałaby się wielu użytkownikom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za propozycję. ♥

      Miałam w planach taką notkę, ale skoro jest tylu oczekujących, to z pewnością pojawi się ona w najbliższym czasie. ♥

      Usuń
  4. Kiedyś lubiłam stare ubrania, teraz zdecydowanie wolę nowe (przynajmniej tę część z nich, która pasuje do mojego stylu, bo większość to tambler kupa), w sumie to nie tylko ze względu na lepszą grafikę, ale większą różnorodność. Chociaż nie zaprzeczę, że wśród starszych ciuchów są perełki typu krwawy uśmiech i parę innych dodatków. Włosy często są nawet lepsze niż te nowe, ale to już zależy (no, nie wyglądają na przetłuszczone, ale nie zwracam na to uwagi, bo i tak 90% moich fryzurek jest biała czy jasnoszara, więc nie bardzo to widać). Nie robię stylizacji w całości ze starych ciuchów, ale lubię mieszać ubrania z różnych lat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swój styl i właśnie to kocham. ♥

      Usuń