Menu:

środa, 28 lutego 2018

Nowe motywy.

Dlaczego nie lubię dzisiejszych motywów i nie opisuję ich na blogu?

~~~

Witajcie,
Na MSP dostałam wiele propozycji, by zacząć komentować co tydzień nowy motyw, lecz muszę was zasmucić... 

Nie mam zamiaru komentować ich co tydzień, ponieważ tylko gdy je widzę, to chce mi się wymiotować. - Jedyne co kupuję, to animacje i CZASAMI tła do filmów. - Chociaż muszę przyznać, że dzisiejsze tła w wielkim stopniu nie nadają się do filmów, a bardziej do SEKÓW. - Na dowód można przedstawić tło z "K-Pop music".


Ja sama gustuję w motywach z 2011/2014 r., ponieważ mam do nich wielki sentyment, ale również dlatego, iż wyglądają one o 100% lepiej od teraźniejszych. 

Tutaj macie porównanie motywów:


Jak możecie zauważyć w nowych motywach zmienia się grafika, która nadaje włosom efektu przetłuszczenia, a ubrania starają się być wzorowane na dzisiejszych trendach typu: "Tumblr", czy "Siostry Kardashianki".

Lecz przede wszystkim występuje jedna wielka POWTÓRKA. - Pozdrawiam leniwych pracowników. 

~~~


Tutaj mamy ukazane nasze stare, ale zarazem piękne motywy. Grafika nie stara się nadawać realistyczności, a ubrania, obuwie i akcesoria są oryginalne. 

Lecz przede wszystkim widać nowości, nowości i jeszcze raz NOWOŚCI. 


~~~

Oczywiście jest jeszcze klinika piękna. - "Już dzisiaj! Możesz być niczym modne szkarady z Hollywoodu, dzięki naszej nowej klinice piękna wzorowanej również Kardashiankami!" 

Myślę, że nie będę jej komentować, ponieważ jak już się domyślacie i tak nic dobrego nie mam do napisania o tej "zjawiskowej" nowości. 

~~~

Przed ostatnimi słowami w tym poście, chciałabym wam przedstawić genialny edit wykonany przez Maję to the Maisss. 

Sądzę, że jej dzieło może być niedługo zrealizowane...






~~~

To tyle w dzisiejszym poście. - Mam nadzieję, że moja poczta przestanie być zapełniana zbędnymi pytaniami o motywy. 

Oby ten wpis otworzył innym oczy na całą sytuację. 

Pozdrawiam,
Alicja.

~~~


18 komentarzy:

  1. Totalna racja.. Może i gustuje w teraźniejsze motywy ale coraz bardziej podobają mi sie "stare" ubrania... A z tym editem to bylo przygód. ;D ~Maisss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma własny gust. Jeszcze raz dziękuję za to, że tak ciężko pracowałaś nad tym editem. ♥

      Usuń
  2. Motywy dzisiejsze to katastrofa. Moderatorzy nie chcą się starać... Dlaczego? Sama nie wiem. Może kiedyś był ktoś inny co robił motywy? Prawdy nikt się nie dowie. Pamiętam 2011/12/13 rok. Szkoda, że te czasy nie wrócą...


    PS. Edit super! Będzie tak w 2020 xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie nawet starsi projektanci zrezygnowali z pracy w firmie, ponieważ czuli, że gra powoli schodzi na psy.

      Usuń
  3. Świetny post :). Zgadzam się ze wszystkim, co napisałaś. Szczególnie nie podoba mi się efekt "przetłuszczonych" włosów o którym była mowa i powtórki ubrań.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ♥

      Niestety, przetłuszczone włosy są z tego wszystkiego najgorsze...

      Usuń
  4. Modzi lubią powtarzać motywy TO PRAWDA no zobaczcie ludzie rok temu był jakiś motyw "i love old msp" czy jakoś tak a dziś jest BARDZO moim zdaniem podobny motyw. albo w tamtym tygodniu był ten syrenowy motyw a w 2014? TEŻ. Jakby co gram na msp od 2013 ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę mam wrażenie że jako jedyna jestem zachwycona aktualnymi ubraniami, wszędzie spotykam się tylko z krytyką na moderatorów. Starsze motywy też mi się podobają, mają w sobie to coś, ale przy tych nowszych według mnie są nieporównywalnie gorsze. Zwłaszcza trafia mi do gustu grafika odzieży i poruszanie w nich tematów różnych subkultur czy nawiązania do kultury masowej, świetnie im to wychodzi.
    Tła w większości są takie sobie i faktycznie wyglądają jak stworzone do robienia seków ale i od tego są wyjątki, jak tło z motywu first kiss czy woodlands. Co do tych świecących włosów to coraz rzadziej takie dodają. Pamiętam że jeszcze jakieś pół roku/ rok temu strasznie mnie denerwowały, praktycznie wszystkie nowe włosy jeśli się do czegoś nadawały to tylko w blondzie bo przy innym kolorze wyglądały tłusto, teraz na szczęście graficy zaczęli od nich odchodzić. A co do powtórek nie ma ich aż tak strasznie dużo, czasem jakieś kroje ubrań się powtarzają ze zmienionym wzorkiem czy tematy ale da się je jakoś przeżyć (no może poza kolejnymi motywami z tęczą i lgbt, bo ile można).

    OdpowiedzUsuń
  6. Na swoim blogu napisałem o SekStarPlanet, miło by mi było gdybyś zajrzała
    Notka fajna i oryginalna. Lubię takie mini powroty do wczesnych czasów gry. Serdecznie pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałam twój post i bardzo mi się podoba. Promowanie akcji bardzo ją wspiera. ♥

      Usuń
  7. Zgadzam się z Tobą w stu procentach. Grafika, która stała się powszechna od około 2016 roku jest żenująca. Nasze moviestar przestały myć włosy, natomiast mają tyle sc, że stać je na operacje plastyczne. Ms również urosły przez co spodnie i koszulki stały się ciut ciasne. Nie wspomnę o kontakcie moderacji ze społecznością gry. Nie mówię o tym, że kiedyś był bezpośredni kontakt z moderatorami przez ich konta w grze, ale na dzień dzisiejszy na zwykłą odpowiedź na maila czasami czekamy tydzień. Przeróbka jest świetna i oddaje cały charakter gry, pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Prawdą jest, że teraz powstają rzeczy, ubrania i fryzury o lepszej jakości, jednak dominują te "nowoczesne szały".

      Usuń
  8. Nie wiem, ale te spodnie z ogromnymi biodrami aka Kim Kardashian to porażka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiem Data te motywy z 2019r nie są fajne ale ciuchy są okropne le spodnie jakieś że ci wystają co oni robią

    OdpowiedzUsuń
  10. takie grube te spodnie wolę bardziej ciuchy z 2016-2017r tylko one przemawiają do mnie

    OdpowiedzUsuń