Menu:

środa, 9 stycznia 2019

Post, który oczernia Junę?

Słowa wstępu...

~~~
Witajcie,
W dzisiejszym poście będę wypowiadać się na temat Juny13. - Oczywiście od razu was uprzedzę i napiszę, że nie mam zamiaru jej gnoić i wyzywać bezpodstawnie.

Przedstawię wam "internetową" Jagodę i opowiem wam, jaka naprawdę jest.

"Juna13".

~~~

Nie muszę wam raczej jej przedstawiać i opisywać, kim jest dokładnie. - Wystarczy, byście wiedzieli, że to dziewczyna, która - Jakimś nędznym cudem. - znalazła się na pierwszej stronie w TOP.

I to pytanie...: "Jakim cudem TEN KTOŚ się znalazł na tym miejscu?!". - Odpowiedź jest banalna i wam ją przedstawię:

"Kupiłam kolejnego dzieciaka!"?!

~~~

Myśląc, że Jagoda odwdzięczy się pozdrem, grafem i unikatem, wszyscy jej pomagali. - Ale czy o to w tym chodzi? Przypominam wam, że to wygląda na zakup pomagających.

Kiedyś pomagano osobom z TOP, bo były kreatywne i miały w pewien sposób jakikolwiek talent, a tu...? - Zero talentu ze strony Juny.

Seki i multi.

~~~

To kolejne przyczyny tego "sukcesu". - Jagoda myśli, że jest jakąś wielce kreatywną osobą, bo rymy skleci? - Właściwie to nawet te jej rymy w statusach i sekach nie mają sensu i często ich nie rozumiem. - Wielu ich nie rozumie. 

Jeżeli chodzi o multi...No cóż. - Znacie moją opinię na ten temat. - Przykro mi Jagodo, ale ten krok jest bardzo żałosny i...smutny.

Opinia innych.

~~~

Poznałam przez ten czas bardzo wielu ludzi, którzy...BOJĄ się naszej Junki. - Niestety nie mogę podać ich nazw i zaraz wam napiszę dlaczego. 

Jak już wspomniałam, Juna gustuje w sekach, a by dostały się do TOP, potrzebuje pomocy graczy. - W tym przypadku ośmiu "aktorów" + Masa ich multi.

Pisałam z nimi i dowiedziałam się wielu, strasznych rzeczy. - Gdy jakaś "zaufana" osoba nie chce ocenić jej seka z multi, to grozi, że zgłosi ją/go z swoich multikont. - Tak samo jest z osobami, które wolniej oceniają.

Właśnie dlatego nie podaje ich nicków, bo jeszcze Jagoda ich "zniszczy".

~~~

Wiemy dobrze, że Juna jest dość rozkapryszona. - Świadczyć może o tym jej wysoka samoocena i to, że jak nie pójdzie coś po jej myśli, to się mści. - Zaliczane są również do tego jej "związki".

Gdy napisze się jej prawdę. - Czyli, że jest niekreatywna, nie potrafi sensownie pisać, jest mało inteligentna. - To burzy się i wypiera się wszystkiego.

Skąd ja to wszystko wiem? - Od zaufanych osób i z własnego doświadczenia z tą dziewczyną.

~~~

Wiem, że to trochę niestosowne z mojej strony. - W końcu oceniam negatywnie osobę z którą się jakoś nigdy nie przyjaźniłam. - Myślę jednak, że mam do tego prawo, ponieważ oceniam osobę, która w jakiś sposób jest publiczna, a nie oceniam "prywatnej" postaci.

Jagoda wykreowała się na taką osobę, więc niech nie liczy na ukłon z mojej - I wielu innych. - strony. - Uszanujcie to.

Pozdrawiam,
Alicja.
~~~

25 komentarzy:

  1. Nigdy jej jakoś nie lubiłem. - Nie chodziło mi o to, jaka jest, a o to, że nie zasługuje na 1 miejsce w TOP.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post. Szczery i to mi sie podoba w tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam takie samo zdanie na ten temat co ty. Inni zapewne też.

    OdpowiedzUsuń
  4. Popieram, też miałam wiele razy konfrontacje z Jagodą, kiedy coś nie poszło po jej myśli w miarę opanowanej osobie rodziła się jakaś bestia. To jest osoba, która nie umie przyjąć krytyki, a co za tym prawdy o niej samej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się. Ta osoba nie może się pogodzić z potępieniem ze strony innych. Sama już miałam z nią do czynienia, uwierzcie mi, boję się jej. Wdałam się z nią w konflikt, i bardzo, ale to bardzo tego żałuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musisz się jej obawiać. - Ona jest nikim, więc nic ci nie zrobi.

      Usuń
  6. Nie wiem za bardzo jak skomentować ten wpis. Jest tu opisana cała prawda i chyba wystarczy. Post bardzo szczery i pokazujący prawdziwą twarz Jagody. Życzę miłego dnia... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo się ciesze że napisałaś o niej prawde. Mam nadzieje że wiele osób to zobaczy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę szacunek. To jest bardzo mądre. Zrobię ci promo w statusie. :) Nick: CzarnaRossi (masz mnie w znay xd)

    OdpowiedzUsuń
  9. „Karta kredytowa tatusia” bo jak ktoś grający w MSP kupi coś to od razu za kasę rodziców. Są ludzie, którzy sami pracują i to ich sprawa czy przeznacza na grę 1000zl, 30zl, czy nie wydadzą ani grosza.
    „Zakup pomagających” xD no to już lekka przesada, jak Juna odda pozdro, grafa to znaczy ze został „kupiony”? Każdy pomaga z własnej woli i dobrowolnie. Jeżeli ktoś nie chce nie musi :D Poruszę tez tutaj losowania jakie Juna robi (chodzi o komentarze pod sekami). Faktycznie tutaj jest to jakiś sposób wypromowania seka, bardziej wybicia go...ale czy to coś złego? No bo przecież każdy może zrobić coś takiego.
    A jeżeli chodzi o „opinie innych” to nie wiem co ci tam pisali, gdzieś jest prawda, ale ludzie często oczerniają i podkręcają informacje, aby była bardziej drastyczna. Niedługo będzie ze Jagoda terroryzuje POLSKIE MSP i trzyma nas w garści �� X’D
    Nie chce abyś usuwała ten komentarz, czy odebrała to jako hate. Odpowiadam tylko na post i mam nadzieje że nie poczuje się nikt urażony ;) xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam w poście, że jej wydawanie w grę mnie nie obchodzi. - Jeżeli chodzi o zakup pomagających, to nie było to dosłowne.

      Usuń
    2. A właśnie..."Opinia innych". - Możliwe, że ta prawda zaboli wielu, ale niestety Juna taka jest.

      Usuń
  10. ten nowy artbuk juny o kRuLu ShYMoNie
    XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
    1000 LAT W BROKACIE I RÓŻU

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja tego artbooka nie widziałam. - Zablokowała mnie.

      Usuń
  11. Sama prawda. Nie myślałam że nasza "Jagódka" posuwa się aż do zastraszania.... Czyli wsm jeśli przyjaźnisz się z dżumką to tak naprawde jesteś tylko pionkiem do oglądania seków. (Przyjaźnią bym tego nie nazwała)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie nazywanie kogos choroba wcale nie jest lepsze

      Usuń
  12. Zgadzam sie Alicjo. Tak w ogole, jestem ByczQa - wiem, ze kojarzysz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Sam działałem przez pewien czas w świecie seków. Osoby z top i reszta niestety potulna jest tylko na pokaz - Jeżeli nie spełnisz jakiś zobowiązać (Role za multiki) zaczyna się dosłowny kabaret. Te miłe osoby zaczynają być suche i opryskliwe.
    Co do samej Juny się nie wypowiem dokładnie, jednak widząc jej wiek i to ile pieniędzy na MovieStarPlanet wydała jestem przerażony. Wysoki level sprawi, że będziesz cieszyć się uznaniem jedynie w tej gierce. W realu nie zapewni ci to kompletnie niczego.
    MovieStarPlanet reprezentuje puste wartości już od kilku lat czego Juna i dużo osób z top jest idealnym przykładem. Ta gra nie uczy niczego i nic nie daje. Brzmi to jak typowe gadanie ZNAJDŹ W KOŃCU PASJE, ale czy siedzenie wbijanie levelu zapewni nam coś w życiu? Nie. Ta gra zaczęła kompletnie zabijać kreatywność i przekaz jaki reprezentowała.
    Czas i pieniądze jaki taka Juna zostawiła w tej gierce mnie przeraża. I ile życia tam zostawia każdego dnia.

    OdpowiedzUsuń