Menu:

poniedziałek, 18 lutego 2019

Pożegnanie...

Dlaczego?

~~~

Witajcie,
Nadszedł czas na ten ostatni post...Zaczynamy!
~~~
Poznałam w grze wiele, wspaniałych twórców.
Nie jestem w stanie opisać wam mojej wdzięczności za to, iż byliście przy mnie przez ten cały czas. 

Ta gra mi się nigdy nie znudziła i nie uważam, że z niej "wyrosłam". - Mogłam się w niej rozwijać i bardzo chciałam to robić dalej. - Miałam pomysł na jeszcze wiele serii, lecz straciłam nadzieję... - Sekowicze, multi, brak docenienia i zaangażowania, maniaki unikatów, masowe wbijanie poziomów koszulkami i innymi "dripami"... - To jest kilka powodów mojego odejścia.

Ostatnim powodem jest to, że mam pracę i nie jestem w stanie walczyć już o sprawiedliwość. - Bardzo was przepraszam...Starałam się do samego końca, więc wybaczcie mi.


Co teraz?!

~~~
Pewnie się zastanawiacie, co będę obecnie robić, czy będę gdzieś wchodzić i czy można mieć ze mną kontakt. - Niestety, ale NIE.

Nie posiadam "Facebook'a", "GG", "Instagram'a", "Messenger'a", czy "WhatsApp'a". - Wiem, że to może się wydawać dziwne, ale w wolnym czasie wystarczy mi książka, muzyka oraz druty.

Dziękuję!

~~~

W takim razie...Dziękuję wam jeszcze raz. - Prawdopodobnie nigdy już nie wrócę, lecz nie martwcie się! - Nadzieja wciąż istnieje.

Pozdrawiam,
Alicja.

~~~

18 komentarzy:

  1. Na zawsze...w naszych sercach. ♥ :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że dacie radę, moje skarby! ♥

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Teoretycznie mogłabym napisać tylko "Przykro mi", lecz muszę powiedzieć parę słów więcej.
    Doskonale zdaję sobie sprawę z tego, że nie zawsze miałyśmy dobre stosunki - w pewien sposób cię atakowałam. Nie rozumiałam chyba wtedy, jak bardzo pozytywne rzeczy robisz w tej grze. Nie boisz się mówić prawdy, swojego zdania i walczyć z nietykalną elitą. Niestety już nie wytrzymałaś, bo każdy na twoim miejscu by tego nie zniósł, ja również.
    Przykro mi jest z powodu, dlaczego odchodzisz. Rozumiem, gdyby to było po prostu zwyczajne wypalenie, niewytłumaczalna niechęć, ot co, znudziła mi się gierka i tyle. To nie może być tak, że przez jakąś grupkę osób rezygnuje się z czegoś, co się lubi, z miejsca na wyrażanie swoich uczuć i kreatywności. Rzecz jasna nie tylko tzw. topka jest tu winna, cała ta społeczność zmieniła się diametralnie, a w grę wkroczyła komercja, komercja i jeszcze raz komercja.

    Nie wiem, co jeszcze mogę powiedzieć, może napisałabym ponownie coś w stylu "Multikonta i sekundówki w top niszczą msp", ale to jest tak oczywiste, że nawet nie warto wałkować tego kolejny raz i teoretycznie (prawie) każdy to wie (chociaż niektórym osobom, szczególnie z "topki" to trzeba powtarzać milion razy i nadal do nich nic nie dociera, za bardzo są zapatrzeni w siebie i swój wyścig szczurów na swoim prywatnym folwarku kosztem innych).

    Wyrażam nadzieję, że jeszcze nas odwiedzisz, choćby na chwilkę. Chciałabym poradzić ci, abyś się mimo wszystko nie poddawała, bo robisz naprawdę fajne rzeczy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O mój Boże...Dziękuję, dziękuję, dziękuję! - Wszyscy jesteście cudowni, a wasze słowa sprawiają, że płaczę ze szczęścia.

      Nie będę się już udzielać na MSP i na blogu. - Konta będą sobie istnieć i będą głównie pod opieką mojego przyjaciela, ale on również nie będzie często wchodził.

      Usuń
  5. W historii MSP będą kiedyś odznaczać nową "epoke" twoim odejściem. Będziemy o tobie pamiętać :'c

    OdpowiedzUsuń
  6. Chcę Ci napisać komentarz ode mnie jeszcze raz, ponieważ zastanowiłem się nad tamtym i nie do końca mi się podobał. A więc...

    Droga Alicjo... Walczyłaś bardzo długo o dobro na Naszej różowej planecie. Walczyłaś o to, aby ta gra polegała na robieniu filmów i chciałaś powstrzymać 10 sekundówki. Nadzieja jest niebezpieczną rzeczą, ale jednak ją mam. Dziękuję, że dałaś mi nadzieję, która wciąż się utrzymuje, że kiedyś wreszcie będzie dobrze. Dziękuję Ci za pomoc jaką mi dałaś, dziękuję za każdą wiadomość, za każde miłe słowo o mojej twórczości. Jest mi bardzo przykro, że odchodzisz, ale na każdego przychodzi pora. Teraz jak odchodzisz musimy My walczyć o dobro na MovieStarPlanet. Wszystkie Twoje serie filmowe są genialne i szkoda, że nie pojawi się ich już więcej. Dziękuję z całego serca za wszystko co zrobiłaś dla tej gry. Mam nadzieję, że spotkam Cię jeszcze kiedyś. Do zobaczenia kochana, trzymaj się! ♥
    #SSSP Forever...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ~ vip10001591.

      Usuń
    2. Cóż mogę odpisać...Dziękuję ci za te ciepłe i kochane słowa. ♥

      Usuń
  7. Szanuje twoją decyzje,ale będzie mi ciebie bardzo brakowało:/

    OdpowiedzUsuń