Menu:

piątek, 9 listopada 2018

Finałowe wyniki.

Wielki finał!

~~~

Witam,
Nie chcę się tutaj na wstępie rozpisywać, ponieważ wiem, że nie możecie się już doczekać ogłoszenia zwycięzców:

~~~

1 miejsce: Hisaki/

Wybrana gwiazda: Amy Winehouse.


Wzorowana stylizacja:



Look i twarz: 


~~~
2 miejsce: vip10001591

Wybrana gwiazda: Jelena Katina - Wokalistka "t.A.T.u".



Wzorowana stylizacja:


Gotowa twarz:


Gotowy look: 



~~~

3 miejsce: sauxdade

Wybrana gwiazda: Michael Jackson.


Wzorowana stylizacja: 


Gotowa twarz:


Gotowy look: 


~~~ 

No cóż...Gratuluję zwycięzcom! - Wasze nagrody zostaną dostarczone następnego dnia. ♥

Pozdrawiam,
Alicja. 

~~~ 

15 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy wyglad bloga. mocno kojarzy mi sie ze ''starymi czasami'', wlasciwie nie wiem czemu.

    OdpowiedzUsuń
  4. O jejku, mam pierwsze miejsce <3
    Ale jestem szczesliwy
    az dzisiaj zaluje, ze kupilem vipa na miesiac bo mi sie konczylll <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiem ze to zbyt pózno ale nie można było tutaj niczego komentować :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez przypadek wyłączyłam komentarze i zapomniałam włączyć... :c

      Usuń
  6. Można już komentować? WTF?

    Miałem się zgłosić ale się cykałem XD Brawa dla was!

    OdpowiedzUsuń
  7. Titanium Flat Iron Wire | Shop online now
    Use our titanium keychain Titanium Flat Iron Wire titanium guitar chords to secure the best quality materials you can. Use our patented steel wire for quick cobalt vs titanium drill bits break and easy maintenance. Rating: grade 23 titanium 4.5 · ‎17 reviews · ‎$12.99 ford escape titanium · ‎In stock

    OdpowiedzUsuń