Menu:

czwartek, 23 kwietnia 2020

Pytania i odpowiedzi!

"Q&A"?

~~~


Witajcie,

Gdy zakładałam bloga, miałam w planach stworzyć post w stylu "Q&A", lecz nic takiego nie powstało ze względu na ważniejsze projekty.
Od dawna dostawałam od was wiele pytań, ale nie miałam czasu, by na nie odpowiedzieć, jak i było ich zbyt wiele.

Tego samego dnia poprosiłam was o zadawanie mi pytań i dostałam ich bardzo dużo. - Wybrałam z nich 22. - Jest ich tylko tyle, ponieważ wiele z nich się powtarzało, a reszta pytała o życie prywatne mimo tego, że poświęciłam na ten temat poprzedni post.


Cóż...Zaczynamy!



Start!

~~~

P: Jaki jest twój ulubiony film lub serial?

Odp: Moim ulubionym filmem jest "Skłóceni z życiem", a seriali niestety nie oglądam...


P: Oglądałaś kiedyś anime, a jeżeli tak to jakie jest twoim ulubionym lub znienawidzonym?

Odp: Oglądałam wiele anime, ale moim ulubionym jest "Shiki", który sprawia, że płaczę i trzęsę się pod końcu. - Potrafię się utożsamić z bohaterami jak i sytuacjami tego pięknego anime. + Soundtrack jest jedną, wielką perełką.  

Jeżeli chodzi o znienawidzone anime, to zdecydowanie "Boku no Pico".


P: Ulubione zwierze domowe i dzikie?

Odp: Kocham wszystkie zwierzęta, ale jeżeli mam wybierać dzikie to prawdopodobnie pandy, a domowe...koty.


P: Kim dla ciebie są osoby z okienek na profilu?

Odp: Są to moi bliscy przyjaciele. - Dwoje z nich znam w rzeczywistości, a pozostałych znam tylko na MSP, ale wszyscy wspierali mnie podczas wielu problemów...


P: O co chodziło z dramą z Kellow?

Odp: Sprawa jest zakończona i nie chcę zbytnio o tym pisać. - Kellow i pozostali mnie przeprosili, więc nasze relacje pozostają pokojowe.


P: Pisałaś kiedyś z Juną13?

Odp: W wiadomościach prywatnych nie, ale w różnych k.g tak. - Więcej się pośmiałam niż denerwowałam. 


P: Dlaczego powstała drama "SekStarPlanet"?

Odp: Wielu myśli, że ta drama opierała się ogólnie na sekach, ale to nie jest prawda. - Chodziło mi głównie o seki w TOP oraz o multi.

Niech ludzie sobie je tworzą, ale pozwolą również filmom dojść znów na szczyt. 


P: Z jakiego województwa pochodzisz?

Odp: Pochodzę z województwa pomorskiego. 


P: Czy twoi przyjaciele wiedzą o tym, że grasz w MSP?

Odp: Wiedzą i nie mają z tym żadnego problemu. 


P: Czy zostaniesz dłużej na MSP?

Odp: Zastanawiam się jeszcze nad tym. - Wielu z was mnie o to prosi, a ja to doceniam.
Chciałabym znów zacząć tworzyć filmy, by ukazać wam moje spostrzeżenia na temat świata.


P: Powstanie kontynuacja "Nie odchodź..." i czy zobaczymy jakąś nową serie?

Odp: Bardzo bym tego chciała...


P: Czy masz jakichś swoich idoli?

Odp: Oczywiście: Marilyn Monroe, Violetta Villas oraz moje dwie babunie. ♥


P: Żałujesz założenia konta na MSP?

Odp: Zdecydowanie nie. - Gram w polskie MSP od jego powstania i gdybym żałowała dołączenia do tej gry, to by "! ! ! ALISSA ! ! !" nie powstała. - Od momentu powstania mojego obecnego konta spotkało mnie wiele dobrego, mimo drobnych problemików. 


P: Jak myślisz? - Dlaczego osoby z TOP są bezmyślnymi marionetkami?

Odp: Nie są marionetkami. - To wielu graczy nimi jest, ponieważ myślą, że osoby z TOP są coś warci, a nie jest to prawdą. - Niczego im nie dadzą, a wręcz będą tylko chcieli.


P: Jaka jest twoja ulubiona seria z twojej "filmografii"?

Odp: Mam wielki sentyment do wszystkich moich filmów, ale moimi ulubionymi są: "Utopia" i "Mała żebraczka". 


P: Czy uważasz, że twoje filmy są idealne?

Odp: Nic na świecie nie jest idealne, a szczególnie moje filmy. - Mają one jakieś niedociągnięcia, ale nie poprawiam tego w starych produkcjach, ponieważ ma to swój urok. - Staram się jednak nie robić tych samych błędów. 


P: Twój ulubiony filmowiec?

Odp: Mam ich kilku: Arli, ALAKINGA, Lolinkassi, AnanaseQ, Lady Zanetka i ! ! ! Alicja ! ! !.


P: Gdzie byś chciała się w przyszłości wyprowadzić?

Odp: Do Los Angeles. 


P: Jak udało ci się osiągnąć taki sukces?

Odp: Nie jestem pewna czy można nazwać to sukcesem. - Mam dość niski poziom, ale nigdy mi o 101 nie chodziło. - Liczy się to, że moje filmy zyskały publiczność.

Jeżeli chodzi o pytanie "Jak?", to wystarczy być pomocnym, kreatywnym oraz oryginalnym.


P: Czy inspirujesz się czymś podczas robienia filmów?

Odp: Kiedyś twierdziłam, że nie, ale z czasem zrozumiałam, że inspiruje mnie obecny świat, jak i moje życie...W wielu scenach można ujrzeć odwołania do mnie i mojej historii. 


P: Ile masz lat?

Odp: Jestem dość stara, ale słyszałam, że są na MSP osoby o większym doświadczeniu...rodzinnym. - Obecnie mam 19 lat. 


P: Ile i który post ma najwięcej wyświetleń na twoim blogu?

Odp: Najwięcej wyświetleń ma post, który został opublikowany przed tym. - Ma na obecną chwilę prawie 2 tysiące wyświetleń. 

~~~

Dziękuję wam za przeczytanie tego posta. - Mam nadzieję, że wam się spodobał. ♥

Pozdrawiam,
Alicja. 


~~~

17 komentarzy:

  1. Ooo...fajnie by było gdybys wróciła na stałe :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogólnie to fajny postt. + Moje pytanie tam jest! xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłoby fajnie znów zobaczyc twoje filmy i czekam na to :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "utopia"? to przypadkiem nie weronika robila te serie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widziałam u niej żadnej "Utopii". - Seria została wymyślona i zrealizowana przeze mnie.

      Usuń
  5. ogolnie to nie wiem czy wchodzisz na msp i czy slyszalas o tym, choc to "swieza" afera, bo bodaj wczoraj sie zaczela, ale zamierzasz wypowiedziec sie o tej dramie z tar i iluvatarem, no i juna tez w zasadzie?
    dla niewtajemniczonych - chodzi o to ze nasmarowal emaila do moderacji o multikach, dripach (ze mozna levele wbijac) etc., co ciekawe - byly tez podane nicki uzytkownikow.
    dla mnie ta sytuacja to po prostu szukanie rozglosu. dobrze wiadomo tez, ze juna czy tar nieuczciwie wbijaja poziom, a mimo to nie zostaly wymienione - ciekawe dlaczego. ; ) moim zdaniem dziwne jest tez to, ze osoby z topki same na siebie donosza, no ale coz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o tej dramie, ponieważ sama z Jagodą i Szymonem się kłóciłam w "Księgach gości". - Ta afera jest tylko i wyłącznie na pokaz.
      Nawet ta trójka doskonale zdaje sobie sprawę, że multikonta oraz pixele i dripy są dozwolone.

      Usuń
    2. Ja już przy okazji na nich naskarżyłem, jakby MSP serio chciało coś z tym zrobić, lecz na to jest akurat mała szansa.

      Usuń
  6. Chcesz VIPA w MovieStarPlanet ? Tutaj jest sposób by go uzyskać ---> https://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/

    OdpowiedzUsuń

  7. Hej Hej! Chcesz VIPA na MOVIESTARPLANET

    w 2021 roku ?

    możesz zdobyć VIPA tutaj:

    https://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/

    OdpowiedzUsuń